*Amaranth

Konstig info om viktiga saker att komma ihåg:

Onsdag
 vaka med Ida, jätteYay..vi kommer att snaska allt mumsit snask som finns och se filmer uta hell.
Kan det bli roligare vaka än med Ida :)? Ja tro inte det ^^
*
Torsdag andra vakan med andra compadres i hamn, lust att joina?
Undrar vilka som skulle dit...hmm typ: Anna w, Anna (tröjjan) , Macke, Emilia, Hobbe, Anton(?), Emil, Tobbe, Ja å typ nån fler tro jah, ajja sprolla, det kommer att bli nåååra =)
*
Fredag: Julavslutning på Cu, kom dit, klä ut dig å så det blir roligt osv. Du får fika å gott humör (?)
ajja kul blire vilket fall, ska fråga Macke om ja får låna hans koöron^^ dom e så söta :]
*
Lördag: Bowling, sen typ compadres igen, va skulle vi göra sen då :O(?) hmm, hänga hos nån. Typ våldgästa nån jävel som inte var me på Bk.... ^^
*
Söndag: Luciatåg i A-torps kyrkan kl 3, ser framemot att se Burre å Sandra sjunga och spela :) Hiihii
*
Dåtid: För en vecka sen (förra onsdagen) så var jag i umeå med Mollwing, Tuben, Dann3, Woobinho och tre andra random guys som ja inte kan namnet på, + molles syrra..... Vi såg Nightwish...serri det var den bästa konsert ja sett i mitt liv! Love 'em!
*

image3<--Marko (bas)
  

Dessutom måste jag passa på att säga: Yay
Jag är väldigt glad åt allt nu, ja kan inte ens se arg ut, å tro mig ja har försökt.
På lektionerna ska ja se arg ut mot Kieri ( aka Kierilainen) men det går inte "/
Dessutom har ja bestämt mig att vara sur på Toki...får se hur det går ^^
*
Jag tycker att ja har haft det ganska fullt på schemat....Men sen så äre ju snart jullov så ja får vila ut i frid (0o)

Ajja sleepa nu, Puss å Pz    ◊

Kommentarer
Pussad av: IL

Kommer bli bäst babylove :)

2007-12-12 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0